keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Hyvää joulun odotusta kaikille! ♥

Hei kaikki ja niin kuin otsikko sanoo, hyvää joulun odotusta. ^^ En ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne mitään, joten ajattelin nyt tulla vähän kertomaan kuulumisiani taas.

Aika on mennyt tosi nopeasti, ei uskoisi, että kohta on joulu, ei kauheasti edes tunnu siltä. Eikä ole yhtään lunta maassa! Toivottavasti sitä sataisi vähän ennen joulua, niin olisi mukavampaa. Koulussa on ollut yhtä sun toista kiirettä. Kohta on taas koeviikko ja vähän hermostuttaa. Ensi maanantaina on saksan kuuntelukoe ja varsinainen koeviikko alkaa ensi viikon perjantaina. Heti saksan kokeella muistaakseni.

Uaaaak! Gambatte!

Olen viime aikoina kirjoitellut paljon. Fanitarinoita tietenkin. Olen kirjoittanut jopa koulussa välillä, kun on ollut aikaa. Täytyy varmaan kiittää Jamilahtea siitä, että pystyn kirjoittamaan nykyään vähemmän rauhallisissakin paikoissa, jos haluan(?). Olen saanut joitakin (omasta mielestäni) tosi hyviä ficcejä aikaan niistä kirjoituksista, joita olen ehtinyt koulussa raapustamaan. Olen sitten aina kotona jossain vaiheessa tehnyt ne valmiiksi. Tietenkin joudun aina kirjoittamaan koulun jälkeen illalla, ellen viikonloppuna saa mitään aikaiseksi, ja illat on vierähtäneet usein aika myöhäisiksi. En ole kuitenkaan vielä kuukahtanut. xD

Ehdin onneksi saada suklaajoulukalenterin vielä toissapäivänä, joten nyt saa taas palan sitä hyvää suklaata joka päivä. XD <3

Yritän tänä jouluna välttyä joulustressiltä. Toivottavasti tekin vältytte siltä. ^^ (Joululahjaksi olen totta kai toivonut anime-pehmoleluja ja muutaman mangan... muhaha...). Luulin jo, että nyt olen kerännyt kaikki haluamani pehmot, mutta eii... minulta loppuu hyllytila taas.

Saksa menee edelleen hyvin! (Täytyypä muuten sanoa, että minun seinäkalenterissa on aika sopivasti joulukuun kohdalla hieno kuva semmoisista saksalaisista joulumarkkinoista, vai miksi niitä ikinä kutsutaankaan. Haha. Joo, mutta takaisin asiaan...) Ruotsin kertauskurssi on vähän mälsä, mutta onneksi kunnon tunnit alkaa ensijaksossa. Bilsa menee ihan hyvin (tänään pitääkin tehdä bilsan viikkotehtäviä), matematiikassa ei ole kehumista, mutta se nyt ei ole mitään uutta. xD

Nyt menen avaamaan toisen luukun joulukalenterista. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti